Ile państwa w rynku mediów
- Kiedy politycy mówią, że nie ma w Polsce wolnych mediów, to jest to element debaty. Niebezpieczeństwo zaczyna się wtedy, kiedy takie przeświadczenie staje się podstawą regulacji prawnych lub interpretacji prawa - mówił prezes International Press Institute (Międzynarodowego Instytutu Prasy) Piotr Niemczycki podczas debaty "Regulacje prawne, praktyka a wolność mediów" zorganizowanej przez "Rzeczpospolitą". Kwestia, czy i w jaki sposób państwo powinno ingerować w rynek mediów, podzieliła dyskutantów z mediów publicznych i prywatnych.
Czy wspólne wartości powinno promować państwo...Dyrektor radiowej Jedynki Marcin Wolski nie miał wątpliwości, że państwo za pośrednictwem mediów publicznych powinno mieć wpływ na "układanie ludziom w głowach". - Podobnie jak we Francji, musi istnieć pewna świadomość, że istnieje coś takiego jak interes narodowy, społeczny i media publiczne powinny go promować - tłumaczył. Autor słynnego na początku lat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta