Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ile państwa w rynku mediów

18 sierpnia 2006 | Ekonomia | JM IM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

DYSKUSJA Ile państwa w rynku mediów Władze powinny bardzo uważać z próbami ingerencji w media. Zamiast tworzyć nowe regulacje prawne, lepiej zadbać o poprawę i przestrzeganie obecnych przepisów O wolności mediów dyskutowali (od lewej): Marcin Wolski, Piotr Legutko, Wojciech Dziomdziora, Grzegorz Gauden, Tomasz Wróblewski i Piotr Niemczycki (c) DAREK GOLIK

- Kiedy politycy mówią, że nie ma w Polsce wolnych mediów, to jest to element debaty. Niebezpieczeństwo zaczyna się wtedy, kiedy takie przeświadczenie staje się podstawą regulacji prawnych lub interpretacji prawa - mówił prezes International Press Institute (Międzynarodowego Instytutu Prasy) Piotr Niemczycki podczas debaty "Regulacje prawne, praktyka a wolność mediów" zorganizowanej przez "Rzeczpospolitą". Kwestia, czy i w jaki sposób państwo powinno ingerować w rynek mediów, podzieliła dyskutantów z mediów publicznych i prywatnych.

Czy wspólne wartości powinno promować państwo...

Dyrektor radiowej Jedynki Marcin Wolski nie miał wątpliwości, że państwo za pośrednictwem mediów publicznych powinno mieć wpływ na "układanie ludziom w głowach". - Podobnie jak we Francji, musi istnieć pewna świadomość, że istnieje coś takiego jak interes narodowy, społeczny i media publiczne powinny go promować - tłumaczył. Autor słynnego na początku lat...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3918

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament