Coraz więcej na reklamę aut
Prawie 395 milionów złotych wydali sprzedawcy samochodów osobowych na reklamę w prasie, radiu i telewizji. To o 20 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2005 roku. Tylko w sierpniu wydatki reklamowe sięgnęły 20,2 mln zł i były o 4 proc. większe niż rok wcześniej. Jak wynika z danych Expert-Monitora, najwięcej - prawie 4 mln zł - wydała w ubiegłym miesiącu Toyota Motor Poland. Drugą pozycję zdobył Peugeot Polska, wydając 2,9 mln zł, na trzecim miejscu zaś znalazła się Skoda z wynikiem 2,3 mln zł. Licząc wydatki poniesione od początku bieżącego roku, na pierwszym miejscu jest General Motors Polska (reklamy za 51,7 mln zł). Drugą pozycję zajmuje Toyota (43,9 mln zł), trzecią zaś Fiat Auto Poland (39,9 mln zł).
a.mac.