Wydatki na reklamę wzrosną o ponad 10 procent
Po trzech kwartałach wartość rynku reklamy netto sięgnęła 3,8 mld zł - podał w opublikowanym raporcie dom mediowy Starlink. Według szacunków rok 2006 może zamknąć się kwotą 5,5 mld zł, o 10,1 proc. wyższą niż rok temu. Choć w samym trzecim kwartale rynek reklamy nieco zwolnił, jednak tradycyjnie znów nabierze rozpędu w czwartym. Ma to być szczególnie widoczne w danych za październik i listopad. W czwartym kwartale firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta