Zamiast kilometrów półek z teczkami
Stosowanie elektronicznych dokumentów i narzędzi klasy workflow, czyli wspierających obieg dokumentów, pozwala na znaczne skrócenie czasu obsługi klienta. Gdy firma produkuje ogromną ilość dokumentów papierowych, ma wiele oddziałów o różnych lokalizacjach lub też konieczny jest krótki czas dostępu do informacji, warto pomyśleć o wdrożeniu takiego systemu.
Dokument po archiwizacji elektronicznej znacznie łatwiej jest wyszukać i przetworzyć. Trzeba jednak kupić system odpowiedni do zadań oraz do przewidywanego ich rozszerzenia w przyszłości. Należy też dobrze zdefiniować procesy biznesowe i procedury stosowane w firmie.
Eksperci oceniają, że wdrożenie nieskomplikowanego systemu obiegu dokumentów dla firmy liczącej 100 użytkowników kosztuje 50 - 70 tys. zł. Pracownicy szybko przyzwyczajają się do nowego systemu pracy z dokumentami, choć trudno im na początku pokonać barierę mentalną. Konieczne są szkolenia na różnym poziomie, i to nie tylko z obsługi systemu. Dla przykładu jeden z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta