Prywatne stacje rządzą na radiowym rynku
W ostatniej fali badań rynkowych, od października do grudnia, główna stacja Polskiego Radia straciła najwięcej spośród ogólnopolskich rozgłośni. Jak wynika z badań SMG/KRC MillwardBrown, jej udział w radiowym rynku wynosił wtedy 13,7 proc., podczas gdy rok wcześniej sięgał 14,5 proc.. W całym ubiegłym roku lekko spadł, do 14,4 proc.
Jak komentują specjaliści z branży, w Jedynce na razie nie widać korzystnych efektów radykalnych zmian w zespole i ramówce stacji, które wprowadza nowy zarząd publicznego radia.
- Zmiany są odważne, ale chyba nie do końca przemyślane. Nie wiem, czy odejście Romana Czejarka, znanego radiowego głosu, to dobry ruch dla stacji - zastanawia się Tomasz Tęcza, mediaplanner z domu mediowego SPC House of...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta