Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prywatne stacje rządzą na radiowym rynku

20 stycznia 2007 | Ekonomia | ML
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA Prywatne stacje rządzą na radiowym rynku Większe zainteresowanie słuchaczy pozwoliło Radiu Zet zmniejszyć w ubiegłym roku dystans do lidera, którym pozostało RMF FM. Zmiany zarządu i ramówki nie pomogły tracącej rynek Jedynce, największej publicznej rozgłośni

W ostatniej fali badań rynkowych, od października do grudnia, główna stacja Polskiego Radia straciła najwięcej spośród ogólnopolskich rozgłośni. Jak wynika z badań SMG/KRC MillwardBrown, jej udział w radiowym rynku wynosił wtedy 13,7 proc., podczas gdy rok wcześniej sięgał 14,5 proc.. W całym ubiegłym roku lekko spadł, do 14,4 proc.

Jak komentują specjaliści z branży, w Jedynce na razie nie widać korzystnych efektów radykalnych zmian w zespole i ramówce stacji, które wprowadza nowy zarząd publicznego radia.

- Zmiany są odważne, ale chyba nie do końca przemyślane. Nie wiem, czy odejście Romana Czejarka, znanego radiowego głosu, to dobry ruch dla stacji - zastanawia się Tomasz Tęcza, mediaplanner z domu mediowego SPC House of...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4046

Spis treści
Zamów abonament