Do zakupu bielizny można zachęcać nawet w toalecie
Małe i średnie firmy, których nie stać na kosztowną reklamę w mediach, mogą rozważyć różne formy reklamy, np. w poczekalniach biur, na poczcie, w gabinetach lekarskich, kosmetycznych czy nawet w pobliskim osiedlowym sklepie spożywczym. Wybór miejsca i formy zależy od zasobności portfela oraz grupy docelowej.
Najtańszym sposobem reklamowania produktów i usług jest zamieszczenie ulotek w takich miejscach, które odwiedzają nasi potencjalni klienci. Przykładowo, jeśli zajmujemy się remontem mieszkań, to sami możemy dogadać się z właścicielami okolicznych sklepów z materiałami budowlanymi, np. z glazurą i terakotą; możemy zostawić tam ulotki albo zamieścić plakaty. W zamian możemy zaoferować uzgodnioną opłatę albo zobowiązać się do zakupów w tym miejscu lub zaproponować, że wykonamy dla danego sklepu ekspozycję.
Właściciele firm celujących w podobną grupę klientów mogą wzajemnie promować swoje usługi czy produkty, zwłaszcza jeśli dobrze się uzupełniają. Przykładowo kosmetyczka może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta