Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do zakupu bielizny można zachęcać nawet w toalecie

09 lutego 2007 | Dobra firma | kż

REKLAMA WEWNĘTRZNA PRECYZYJNIE CELUJE W KLIENTA Do zakupu bielizny można zachęcać nawet w toalecie Dobrze przemyślana reklama w sklepach, szkołach, na basenach czy w przychodniach może przynieść znakomite efekty. Co ważne, jest stosunkowo niedroga. Miesięczna ekspozycja plakatu na poczcie kosztuje około 200 zł. Taniej będzie, jeśli nasze ulotki umieścimy w zaprzyjaźnionym sklepie

Małe i średnie firmy, których nie stać na kosztowną reklamę w mediach, mogą rozważyć różne formy reklamy, np. w poczekalniach biur, na poczcie, w gabinetach lekarskich, kosmetycznych czy nawet w pobliskim osiedlowym sklepie spożywczym. Wybór miejsca i formy zależy od zasobności portfela oraz grupy docelowej.

Najtańszym sposobem reklamowania produktów i usług jest zamieszczenie ulotek w takich miejscach, które odwiedzają nasi potencjalni klienci. Przykładowo, jeśli zajmujemy się remontem mieszkań, to sami możemy dogadać się z właścicielami okolicznych sklepów z materiałami budowlanymi, np. z glazurą i terakotą; możemy zostawić tam ulotki albo zamieścić plakaty. W zamian możemy zaoferować uzgodnioną opłatę albo zobowiązać się do zakupów w tym miejscu lub zaproponować, że wykonamy dla danego sklepu ekspozycję.

Właściciele firm celujących w podobną grupę klientów mogą wzajemnie promować swoje usługi czy produkty, zwłaszcza jeśli dobrze się uzupełniają. Przykładowo kosmetyczka może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4063

Spis treści

Ekonomia

BT: zarabiał szybki Internet
British Airways: druga walizka płatna
Bruksela chroni e-handel
Brytyjczycy polubili imigrantów
Cersanit zastąpi Kęty w WIG20
Chrysler dołącza do przegranych
Cytat dnia
Danone: kara za kartel piwny
Delta Air Lines: plan zatwierdzony
Duda może przejąć Stół Polski
Dwie spółki w jednej
Dywidendy w tym roku nie będzie
ES-System na giełdę
Europa chce zdobyć ropę naftową z Azji
Europa nie sfinasuje bałtyckiego gazociągu
ExxonMobil w Libii
Faworyt załogi wraca do gry
Firmy prywatne bardziej czułe na sygnały płynące z rynku
GM: najlepszy styczeń w Europie
Gaz do aut przestaje straszyć koncerny
Giełda i złoty w dół
Giełdy
Górnicy czekają na rozmowy
Hansapank piątym partnerem GPW
Hossa dzięki meczom Bundesligi
ICI będzie kupować w Polsce
Jubiler z pasiastym krzemieniem
Kilka sugestii o usprawnieniu polskiej polityki pieniężnej
Klienci zainwestowali w fundusze 3,8 mld zł
Koniec subwencji do węgla
Kłopoty Vattenfall
Małopolska: turyści wydali 4,2 miliarda
Miedź tanieje z powodu dużych zapasów
Muhamad Noor od negocjacji WTO
Najwięksi truciciele trafią do więzienia
Nie przeproszę, bo nie złamałem prawa
Niższy VAT na mieszkania i domy do końca roku
Nowe normy spalania w USA
Nowe prawo bankowe
Operatorzy łączą sieci
Orco na parkiet w Warszawie i Budapeszcie
PHF: rada zadecyduje o losach prezesa
PZU: bez dywidendy i audytora
Polsat nowym właścicielem TV Biznes
Polska nie musi zwracać pieniędzy Brukseli
Ponad 43 mld zł w akcjach
Poszło mocno w dół
Pragmatyk czy marzyciel niezdolny do kompromisów
Przecena akcji mogła osłabić złotego
Przerwana prywatyzacja cukrowni może nas kosztować 200 mln euro
Pytanie za dwieście bilionów dolarów
Rekordowa suma za przejęcie w private equity
Renault: maleje sprzedaż i zysk
Rolls-Royce: trzy razy lepiej
Rolnicy wyszli na drogę
Ropa dla Grupy Lotos
Ruszyły nowe programy firmowych obligacji
SAS drastycznie oszczędzał
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Sesja pełna emocji
Silesia planuje dokończyć budowę
Spadek notowań po splicie
Sprzedaż nowych aut w górę
Szpitale nie tylko dla młodych, zdrowych i bogatych
Telekomunikacja Polska boi się konkurentów
Unikają podatków
Unilever: gorzej od oczekiwań
W Europie stopy w miejscu
Walka o krajowe loty
Zamów abonament