Jeśli nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz
Obecność w Internecie jest nawet dla najmniejszej firmy koniecznością. Za jego pośrednictwem można sprzedawać produkty i usługi. Potencjalnych klientów w sieci nie brakuje. Już 38 proc. Polaków zagląda tam przynajmniej raz w miesiącu.
Żeby poinformować o swoim istnieniu i ofercie, trzeba mieć stronę WWW. Za jej przygotowanie płaci się ok. 1 tys. zł. Ceny uregulował rynek - rzadko kiedy klient chce wydać więcej. Na ogół strony opracowywane są w języku programowania HTML lub PHP. Zdecydowanie rzadziej programiści łączą język programowania np. z Flashem (w tej technologii tworzy się animacje) lub tworzą całe strony tylko we Flashu. Barierą jest nie tylko brak wiedzy w małych firmach usług internetowych o PHP i Flashu, ale także wysoka cena pakietów przeznaczonych do tworzenia bardziej zaawansowanych projektów graficznych.
Usługi nie są drogieZdaniem menedżerów z firm świadczących usługi internetowe właściciele małych przedsiębiorstw coraz częściej chcą mieć strony wykonane profesjonalnie pod...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta