Ulotka musi jasno informować o korzyściach
Koszt zaprojektowania ulotek zależy od czasu pracy grafika, a także od kompletności materiałów dostarczonych przez klienta (np. fotografie). Ważne jest też to, jakie usługi dodatkowe trzeba wykonać (np. redagowanie tekstu reklamowego).
Za fotografię, która ma być prezentowana w materiałach reklamowych, płaci się od 100 zł do nawet 5 tys. zł, z reguły jest to 200 - 900 zł. Koszt zdjęcia zależy m.in. od tego, czy było ono wybierane z bazy gotowych fotografii oferowanych przez studio graficzne lub agencję, czy też zostało wykonane przez fotografa na specjalne zamówienie klienta. Najdroższe są zdjęcia, które wymagają odpowiedniej aranżacji otoczenia oraz wynajęcia modeli.
Koszty można obniżyćGodzina pracy grafika, który zaprojektuje ulotkę, kosztuje średnio od 60 do 300 zł. Najdrożsi są graficy pracujący dla dobrych agencji reklamowych. Oni najlepiej wiedzą, jak taka ulotka powinna wyglądać aby przyciągnęła uwagę odbiorców. Koszty możemy obniżyć, zwracając się do firmy poligraficznej mającej własne studio graficzne....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta