Koniec bessy na rynku wysokoprocentowych alkoholi
Niewiele brakowało, aby w 2006 roku popyt na wódkę po raz kolejny spadł o kilka procent. Jej sprzedaż zaczęła rosnąć dopiero pod koniec ubiegłego roku. - Chcieliśmy nadrobić znaczny spadek sprzedaży, do którego doszło latem. Dlatego podobnie jak inni producenci jeszcze bardziej niż zwykle promowaliśmy nasze produkty pod koniec roku. To czas, w którym popyt na mocne trunki jest zazwyczaj największy - mówi "Rz" Andrzej Szumowski, prezes Polish Vodka Association i wiceprezes Wyborowej. Polskie prawo zakazuje reklamowania wódki, dlatego jej producenci m.in. walczą o atrakcyjne miejsca na półkach sklepowych, kładą nacisk na coraz bardziej atrakcyjne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta