Radcy: klienci zyskają dzięki naszym reklamom
Niedoinformowani klienci nie mogą wybrać najlepszego dla siebie prawnika. Dlatego specjalny zespół Krajowej Rady Radców Prawnych, pracujący pod kierunkiem Macieja Bobrowicza, wiceprezesa KRRP, opracował projekt radykalnej zmiany zasad radcowskiej etyki zawodowej. Na trzecim już spotkaniu organizowanym przez Wolters Kluwer Polska i "Rz" rozpoczęliśmy debatę nad tą inicjatywą zmierzającą między innymi do liberalizacji zasad stosowania marketingu, a zwłaszcza reklamy usług radców prawnych.
Więcej świadomych klientówNa informacji o usługach radców prawnych skorzystają najbardziej przedsiębiorcy - każdy z nich waży wszystkie koszty i zyski. Teraz jednak nie może porównać ofert usług prawniczych nie tylko pod względem ceny, ale także ich przydatności. Być może również dlatego - jak wynika zdanych Krajowej Izby Gospodarczej - przeszło 80 proc. przedsiębiorców nigdy nie sięgnęło po pomoc prawnika. - Pozytywnym efektem zmian może być także to, że wiele osób...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta