Tesco zamierza przeskoczyć Biedronkę
400 mln złotych. Taka różnica przychodów dzieli na razie Tesco Polska od Biedronki.
Jak wynika z ogłoszonych we wtorek wyników finansowych brytyjskiej grupy, w ubiegłym roku jej polska spółka mogła się pochwalić 17-procentowym wzrostem przychodów, do 6,5 miliarda zł. -Mamy już niemal 6 proc. rynku handlowego w Polsce. Chcemy być jego liderem. Konkurujemy m.in. z Carrefourem czy Realem, ale będziemy też rywalizować z sieciami dyskontowymi, głównie cenami. Dyskonty są mocnym graczem, ale sobie poradzimy - zapowiada Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Rywalizacja na osiedlowym gruncie...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta