Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tesco zamierza przeskoczyć Biedronkę

18 kwietnia 2007 | Ekonomia | PM
źródło: Nieznane

SKLEPY Brytyjsko-portugalska walka o pierwsze miejsce na polskim rynku detalicznym Tesco zamierza przeskoczyć Biedronkę W tym roku brytyjska grupa szykuje zdecydowany atak na pozycję lidera w handlu detalicznym w Polsce. Na razie zajmują ją Portugalczycy i nie zamierzają łatwo ustąpić

400 mln złotych. Taka różnica przychodów dzieli na razie Tesco Polska od Biedronki.

Jak wynika z ogłoszonych we wtorek wyników finansowych brytyjskiej grupy, w ubiegłym roku jej polska spółka mogła się pochwalić 17-procentowym wzrostem przychodów, do 6,5 miliarda zł. -Mamy już niemal 6 proc. rynku handlowego w Polsce. Chcemy być jego liderem. Konkurujemy m.in. z Carrefourem czy Realem, ale będziemy też rywalizować z sieciami dyskontowymi, głównie cenami. Dyskonty są mocnym graczem, ale sobie poradzimy - zapowiada Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Rywalizacja na osiedlowym gruncie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4134

Spis treści
Zamów abonament