Tygodniki w dół
W lutym większość tygodników opinii odnotowała spadki sprzedaży - Liderem sprzedaży pozostaje "Polityka" z 158,6 tys. egz. (spadek o 4,9 proc.), za nią plasuje się "Newsweek", sprzedaż wzrosła o 0,2 proc. do 138,9 tys. egz. Trzecie miejsce należy do "Wprost" z 131,2 tys. egz. (spadek o 9 proc.). Wynik "Przekroju" to 73,3 tys. egz. (spadek o 9,1 proc.), a "Przeglądu" - 27,5 tys. (spadek o 16,6 proc.). O 3,9 proc., do 295,5 tys. egz. poprawił sprzedaż "Tygodnik Angora", a do 19,8 tys. egz. spadła sprzedaż "Forum" (to o 9,1 proc. mniej niż rok wcześniej). Wyniki tygodników katolickich wyglądały następująco: "Tygodnik Powszechny" - 24,1 tys. egz. (wzrost o12,9 proc.), "Gość Niedzielny" - 129,8 tys. egz. (spadek o 1,2 proc.) - wynika z danych o rozpowszechnianiu płatnym razem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
ele