Wyborczy slalom reklamowy
Wyborczy slalom reklamowy
Domy mediowe przygotowujące partiom kampanie przedwyborcze narzekają, że wciąż nie wiadomo, kiedy zaczną się wybory.
– Opracowaliśmy kilka wariantów i zarezerwowaliśmy czas w niektórych mediach. Na pewno w tym roku będą to kampanie mocno skondensowane – mówi "Rz" Sebastian Olszowy, media director z domu mediowego MindShare, który planuje medialną kampanię Platformy. Wiadomo, że czas i miejsce reklamowe w telewizji i outdoorze wykupiły lub zarezerwowały komercyjne firmy. Nie ma więc co liczyć, że media zyskają w tym roku na kampaniach tyle co dwa lata temu. Według szacunków Starlinka partie polityczne zapłaciły za promocję w mediach przed dwoma laty za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta