Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Majowe reklamy w dziennikach

26 czerwca 2007 | Ekonomia | Anita Błaszczak

KRÓTKO Majowe reklamy w dziennikach

"Gazeta Wyborcza" zarobiła w maju na reklamach najwięcej spośród dzienników - wynika z ostatnich cennikowych danych firmy Expert Monitor. Wpływy reklamowe "GW" wyniosły w maju 86,4 mln zł, o 3,9 proc. więcej niż rok wcześniej. "Rzeczpospolita", która uplasowała się na drugim miejscu, zarobiła na reklamach ponad 16,4 mln zł - o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Aż o 24 proc. w porównaniu z majem ub.r. (do 14,2 mln zł) spadły wpływy reklamowe "Faktu". Druga gazeta Axel Springer Polska, "Dziennik", zarobił 15,5 mln zł, czyli ponad trzy razy więcej niż rok wcześniej, gdy startował na rynku.

a.b. (wirtualnemedia.pl)
Brak okładki

Wydanie: 4190

Spis treści
Zamów abonament