Nie każde naśladownictwo jest nieuczciwą konkurencją
Prowadzę niewielką firmę produkującą meble. Mój konkurent zarzucił mi, że ściągnąłem od niego system prowadnic do koszyków wysuwanych z szafek. Tymczasem takie rozwiązanie techniczne stosuje większość producentów mebli kuchennych. Poza tym, zarzuca mi nieuczciwą reklamę i twierdzi, że to ja, a nie on, będę musiał udowodnić, że nie naruszam w reklamie prawa. Czy ma rację? Czy rzeczywiście stosowanie podobnych rozwiązań technicznych może zostać potraktowane jako czyn nieuczciwej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta