Dobre prognozy dla mediów i rozrywki
W 2011 roku globalny rynek mediów i rozrywki będzie wart 2 bln dol. - wyliczyli eksperci z PricewaterhouseCoopers . W raporcie zawierającym prognozy dotyczące tego rynku podają, że co roku będzie on się rozwijał w średnim tempie 6,4 proc. Motorami wzrostu będą Brazylia, Rosja, Indie i Chiny. Największym rynkiem medialnym i rozrywkowym pozostaną Stany Zjednoczone, gdzie wartość sektora mediowego i rozrywkowego w 2011 roku wyniesie 754 mld dol. Na całym świecie systematycznie będą też się zwiększać wydatki na reklamę. Do końca 2011 roku wartość globalnego rynku reklamy podniesie się do 531 mld dol., a jego tempo wzrostu wyniesie 5,4 proc. rocznie (w ubiegłym roku było to 407 mld dol.). Do 2011 roku prawie połowę wzrostu branży media i rozrywka będą generowały Internet i telefonia komórkowa.
ele