Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

AwtoWAZ: skutki konkurencji

20 sierpnia 2007 | Ekonomia | Piotr Rudzki REUTERS

KRÓTKO MOTORYZACJA AwtoWAZ: skutki konkurencji

Największa w Rosji grupa samochodowa AwtoWAZ sprzedała w I półroczu 285 tys. aut marki Łada (325 tys. rok temu). Sprzedaż pojazdów wszystkich marek grupy była o 10,3 proc. niższa niż przed rokiem i wyniosła 333,9 tys. Obroty zmalały więc o 5,2 proc., do 67,5 mld rubli (2,6 mld dolarów). W tym samym czasie sprzedaż aut zagranicznych w Rosji skoczyła o 70 proc., do ponad 720 tys. W liczbie tej znajdują się auta wyprodukowane przez spółkę j.v. AwtoWAZ-GM. Produkcja AwtoWAZ też zmalała o 3,6 proc., do 349,5 tys. aut.

reuters, p.r.
Brak okładki

Wydanie: 4289

Spis treści
Zamów abonament