Myśl projektanta i serce klienta
Kiedy firma organizuje konkurs dla klientów‚ w którym warunkiem uczestnictwa jest nabycie jej produktu -wiadomo, o co chodzi. O to‚ byśmy zwabieni obietnicą nagrody nie kupili wyrobu konkurencji, tylko właśnie ten reklamowany jako najlepszy.
Altruizm plus marketingKiedy firma Miele ogłasza konkurs dla architektów na projekt kuchni - domyślamy się‚ że chodzi o promocję architektury wnętrz i dobrych projektantów. Tylko zainteresowani dowiedzą się‚ że jednym z warunków dopuszczenia projektu do konkursu jest wykorzystanie w realizacji minimum czterech urządzeń produkcji Miele. Można zrozumieć -po co mieliby wspierać konkurencję.
Do altruistycznej promocji sztuki projektowania musimy więc jednak dodać chęć zwiększenia sprzedaży własnych produktów. Tu akwizytorem‚ zwykle skutecznym‚ jest architekt wnętrz. Nikt nie oceni,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta