Trzeba dać uczelniom swobodę rekrutacji
Poziom nauczania - po pierwsze - zależy od tego kto, czego i jak uczy. Istotne są cele nauczania i sposoby realizacji tych celów. Po drugie, dobre uczelnie wyższe stawiają wysokie progi rekrutacyjne i kandydaci, którzy na egzaminie maturalnym uzbierali mało punktów, po prostu nie dostają się na studia w takich uczelniach albo nawet nie próbują składać dokumentów.
Obok wybitnych także przeciętniFaktem obiektywnym jest natomiast obniżający się przeciętny poziom posiadanej wiedzy i umiejętności kandydatów na studia. To skutek wzrostu liczby studiujących. Jeśli w ciągu ostatnich 15 lat liczba...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta