Humor i pomysłowość w cenie
USA: najlepsze i najgorsze w reklamie 1995
Humor i pomysłowość w cenie
Przemysł USA inwestuje coraz więcej pieniędzy w reklamę. Według przewidywań ekspertów z nowojorskiej Madison Avenue w tym roku wydatki na reklamę osiągną ostatecznie 161 miliardów dolarów, o osiem procent więcej niż w 1994 roku.
Dziennik "USA Today" dokonał właśnie po raz drugi krytycznej oceny twórczości producentów reklam pokazujących swe dzieło w amerykańskich mediach. Dla gazety pracowało dwudziestu najwybitniejszych ekspertów z dziedziny reklamy, którzy ocenili reklamy 1995 roku pod kątem ich pomysłowości i poczucia humoru. Nie przypadkiem ponad sztuczki techniczne, osiągane dziś łatwo zapomocą komputerów, przedłożono te dwa kryteria.
Zwycięska kampania pod hasłem "Got Milk? " ("Czy masz mleko? ") , przygotowana przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta