Inwestycje, abonament i wierna publiczność
Polskie Radio
Inwestycje, abonament i wierna publiczność
Największe sukcesy radia publicznego w 1995 to niewątpliwie utrzymanie ogromnej słuchalności, a także zdecydowanie pierwsza pozycja, jeśli chodzi o wiarygodność i zaufanie słuchaczy. Godny podkreślenia jest fakt iż według biur badania opinii publicznej takich jak OBOP czy CBOS zaufanie to wzrosło o kilka punktów po wyborach.
-- Konkurencja sprawia, że Polskie Radio jest skazane na rozwój. Dlatego w ostatnich dwóch latach podjęliśmy decyzje o inwestowaniu, jakich dotychczas w PR nie było --opowiada o ostatnich dokonaniach radia publicznego Krzysztof Michalski prezes zarządu Polskiego Radia SA.
Do najbardziej spektakularnych należy wprowadzenie cyfrowej dystrybucji wszystkich programów. Zbudowano 30 stacji odbiorczych, aby można było odbierać wszystkie programy PR z satelity.
-- Zbudowaliśmy własny pas transmisyjny. Po podziale TV i PR na dwie osobne spółki radio nie miało własnej bazy transmisyjnej, a przecież musimy realizować wielkie koncerty, festiwale, i za to musieliśmy płacić ciężkie pieniądze TV -- wylicza prezes Michalski.
W 1995 roku Program III i Radio BIS zaczęły być emitowane w nowym, wysokim zakresie UKF. Dokonuje się gruntowna przebudowa bloków emisyjnych. Cały czas modernizowane są studia przy Malczewskiego, przebudowywany jest też gmach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta