Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Makro Cash & Carry: 90 proc. artykułów z Polski

06 maja 1996 | Ekonomia | PR

Makro Cash & Carry: 90 proc. artykułów z Polski

Makro działa dla określonej grupy nabywców. Klientem firmy może być każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą

W sieci hal Makro Cash & Carry (pełniących rolę hurtowni dla właścicieli małych sklepów i miejsca zaopatrzenia dla przedsiębiorców pracujących na własne ryzyko) znajduje się ok. 15 tys. artykułów (10 tys. przemysłowych i 5 tys. spożywczych) -- informuje Monika Różycka, dyrektor ds. promocji sprzedaży.

Na początku działalności MCC w Polsce w dziale spożywczym było ok. 80 proc. towarów z Polski, teraz znacznie ponad 90 proc. , bo wielu dostawców rozpoczęło produkcję w Polsce. Inaczej jest w dziale przemysłowym. Klient przychodzi do MCC nie po telewizor 21-calowy, ale po wyrób marki Sony, Thompson. MCC stara się więc sprowadzać wyroby znanych, najlepszych marek, często droższych oraz produkty wchodzące na rynek lub takie, których produkcja rusza w kraju.

MCC szuka i dostawców, ale wielu z nich zgłasza się samych. Firma jest już znanym dystrybutorem i praktycznie każdy producent wie, że przez Makro istnieje możliwość zorganizowania sprzedaży jego wyrobów. MCC kupuje towar bezpośrednio od producenta, bo taniej. Nie korzysta z pośredników hurtowych, raczej z usług importerów "Staramy się więc, żeby wino francuskie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 743

Spis treści
Zamów abonament