Rzetelna informacja czy chwyt reklamowy
Rzetelna informacja czy chwyt reklamowy
Wszystkie produkty spożywcze oferowane w sklepach powinny być zdrowe. Nie jest to jednak tak oczywiste, skoro na rynku pojawia się coraz więcej produktów z napisem "zdrowa żywność", "bezpieczna żywność". Co w praktyce oznaczają te określnia, czy producenci, którzy tak opisują swoje towary, albo umieszczają na metce zdanie "żywność ekologiczna, naturalna" i z reguły pobierają wyższe ceny, postępują uczciwie, zgodnie z prawem?
Prawidłowością obrotu żywnością tego typu zainteresowała się niedawno Państwowa Inspekcja Handlowa. Skontrolowano 225 placówek (20 hurtowni, 205 sklepów) oferujących żywność z atestem EKOLANDU oraz sprzedających produkty określane jako naturalne, zdrowe, ekologiczne. Łącznie zbadano...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta