Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczba dnia: 5 mld zł tracą polskie firmy

22 marca 2013 | Ekonomia | Dział Ekonomiczny

Nawet 5 mld zł rocznie tracą polskie firmy z powodu złej obsługi klientów – wynika z badania przeprowadzonego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Prawie 20 proc. Polaków w zeszłym roku choć raz zrezygnowało z zakupu, bo jakość obsługi była niezadowalająca. Główne powody rezygnacji to: niekompetencje, nachalność niechęć i nieuprzejmość pracowników oraz skomplikowane procedury.

Wydanie: 9493

Wydanie: 9493

Spis treści
Zamów abonament