Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Wkracza mobilność

22 marca 2013 | Ubezpieczenia

Technologia | Ubezpieczenia to biznes blisko ludzi. Bo, jak mawiają praktycy, w centrum naszego zainteresowania jest życie, ale sukces w tej branży zależy od efektywnej komunikacji i relacji przedstawiciela ubezpieczeniowego z klientem.

W przypadku tradycyjnych maszyn reguła jest prosta - im popularniejszy system operacyjny, tym więcej ataków. Stąd najwięcej wirusów „zaliczyły" komputery z najpopularniejszym systemem Windows, a wraz z popularnością systemu Mac OS X dla komputerów firmy Apple rośnie ilość szkodliwego oprogramowania dedykowanego dla „jabłuszek".

Sposób w jaki przedstawiciel ubezpieczeniowy prezentuje ofertę i konstruuje rozwiązanie bazujące na rzeczywistych potrzebach klienta determinuje jego postrzeganie korzyści. Natomiast efektywność nawiązywania relacji i zbudowanie trwałych fundamentów współpracy stanowi o sukcesie firmy. W dobie rosnącej konkurencji, przedstawiciele ubezpieczeniowi zmuszeni są do sprawnego poruszania się w środowisku stawiającym więcej wyzwań niż kiedyś.

- Jeżeli inne jest otoczenie, inny jest klient i inne są dostępne technologie, to oznacza, że sposoby sprzedaży i komunikacji nie mogą pozostać niezmienne - mówi Agnieszka Majkowska, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży z Prudentialu. - Nie można lekceważyć faktu, że komunikację zdominowały obrazy i skrótowe komunikaty, a klawisze komputerów coraz częściej zastępowane są przez ekrany dotykowe, czy systemy poleceń głosowych. Wiemy też, że klient i konsultant to osoby coraz bardziej mobilne, że spotkania odbywają się w miejscach i w czasie, który przypada gdzieś między innymi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9493

Wydanie: 9493

Spis treści
Zamów abonament