Miliony fanów przydają się korporacjom
Bartosz Gott dyrektor strategii relacji z klientami Orange Polska
Media społecznościowe kojarzą się z Facebookiem. Czy Orange także stawia tu znak równości?
Bartosz Gott: Facebook jest wyjątkowo istotny – kilka milionów fanów robi różnicę! Z drugiej strony, to tylko jedno z wielu narzędzi. Dziś jest najbardziej popularne, za kilka lat może odejść w zapomnienie. Przykład polskiego serwisu Grono.net pokazuje wyraźnie: ograniczanie się do jednego serwisu, szczególnie w przypadku tak dużej marki, jak nasza, byłoby zasadniczym błędem. Na co dzień jesteśmy obecni na Facebooku, YouTube, Twitterze i Blipie, Google Plusie, LinkedIn oraz na własnych blogach firmowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta