Darmowy towar dla klienta daje koszt
Orzeczenie. Nieodpłatne przekazanie produktu kontrahentowi, które ma na celu utrzymanie czy zachęcenie do współpracy, nie jest reprezentacją, tylko szeroko pojętą reklamą.
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną fiskusa, który odmówił spółce praw do kosztów podatkowych.
Konkretnie chodziło o wydatki na nabycie czy wytworzenie produktów i towarów handlowych rozdawanych klientom. We wniosku o interpretację spółka wyjaśniła, że jest producentem i dystrybutorem sprzętu oświetleniowego. Na podstawie opracowanego regulaminu chce ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta