Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsza jest rozmowa

15 grudnia 1998 | Nauka i Technika | AJ

STACJE OBSŁUGI

Honda

Najważniejsza jest rozmowa

ADAM JAMIOłKOWSKI

Można naprawiać samochód jeżdżąc z każdym uszkodzeniem dowarsztatów wyspecjalizowanych w naprawach układu elektrycznego, zawieszenia, silnika itd. Wiele jednak przemawia za tym, aby regularnie odwiedzać wybraną autoryzowaną stację obsługi.

-- Mamy ok. 3 tysięcy stałych klientów, a sprzedaliśmy dotąd mniej więcej 700 samochodów, a więc regularnie przyjeżdża do nas także wielu posiadaczy aut sprowadzonych z Europy Zachodniej oraz z USA -- mówi Jerzy Paszkiewicz z firmy Autowest, jednej z najstarszych, powstałej w 1991 roku, stacji obsługi marki Honda. -- Może dlatego, że w gruncie rzeczy bardziej pilnujemy serwisu niż sprzedaży. Wychodzimy z założenia, że to właśnie serwis przyciąga klientów. Wielokrotnie już zdarzało się, że ludzie, którzy trafili do nas przy okazji kłopotów z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1571

Spis treści
Zamów abonament