Najważniejsza jest rozmowa
STACJE OBSŁUGI
Honda
Najważniejsza jest rozmowa
ADAM JAMIOłKOWSKI
Można naprawiać samochód jeżdżąc z każdym uszkodzeniem dowarsztatów wyspecjalizowanych w naprawach układu elektrycznego, zawieszenia, silnika itd. Wiele jednak przemawia za tym, aby regularnie odwiedzać wybraną autoryzowaną stację obsługi.
-- Mamy ok. 3 tysięcy stałych klientów, a sprzedaliśmy dotąd mniej więcej 700 samochodów, a więc regularnie przyjeżdża do nas także wielu posiadaczy aut sprowadzonych z Europy Zachodniej oraz z USA -- mówi Jerzy Paszkiewicz z firmy Autowest, jednej z najstarszych, powstałej w 1991 roku, stacji obsługi marki Honda. -- Może dlatego, że w gruncie rzeczy bardziej pilnujemy serwisu niż sprzedaży. Wychodzimy z założenia, że to właśnie serwis przyciąga klientów. Wielokrotnie już zdarzało się, że ludzie, którzy trafili do nas przy okazji kłopotów z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta