Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wideo popularniejsze od kina

13 sierpnia 1994 | Kultura | JC

Badania OBOP-u

Wideo popularniejsze od kina

Aż 85 proc. badanych przez OBOP Polaków nie było w tym roku w kinie. Trzy piąte badanych ogląda filmy na wideo u siebie w domu bądź u rodziny, czy znajomych. Najpopularniejszym serialem telewizyjnym jest "Dynastia".

Zwyczaj chodzenia do kina związany jest z cechami społeczno-demograficznymi badanych, nie wpływa nań płeć. Najczęściej odwiedzały kino osoby w wieku od 16--19 lat. Przynajmniej raz w roku bywała w kinie połowa tej grupy wiekowej, a tylko czwarta część grupy w wieku 20--29 lat. Podobny spadek frekwencji występuje w następnej grupie badanych w wieku 30--39 -- tylko 13 proc. osób w tym wieku odwiedziło kino....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 243

Spis treści
Zamów abonament