Wideo popularniejsze od kina
Badania OBOP-u
Wideo popularniejsze od kina
Aż 85 proc. badanych przez OBOP Polaków nie było w tym roku w kinie. Trzy piąte badanych ogląda filmy na wideo u siebie w domu bądź u rodziny, czy znajomych. Najpopularniejszym serialem telewizyjnym jest "Dynastia".
Zwyczaj chodzenia do kina związany jest z cechami społeczno-demograficznymi badanych, nie wpływa nań płeć. Najczęściej odwiedzały kino osoby w wieku od 16--19 lat. Przynajmniej raz w roku bywała w kinie połowa tej grupy wiekowej, a tylko czwarta część grupy w wieku 20--29 lat. Podobny spadek frekwencji występuje w następnej grupie badanych w wieku 30--39 -- tylko 13 proc. osób w tym wieku odwiedziło kino....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta