Samochód w pakiecie z mieszkaniem
Garaż, dodatkowy metraż, a nawet samochód – na takie bonusy mogą liczyć klienci firm deweloperskich, którzy zdecydują się na zakup mieszkania w konkretnej inwestycji. Czy tego rodzaju akcje promocyjne przynoszą oczekiwane rezultaty?
Rynek nieruchomości w ciągu ostatnich kilku miesięcy zanotował spowolnienie sprzedaży nowych mieszkań. To spowodowało, że deweloperzy musieli poszukać nowych sposobów na pozyskanie klientów. Niektórzy zaoferowali indywidualne negocjowanie ceny, inni kosztowne podarunki.
Firma Bouygues Immobilier Polska, która buduje w Warszawie kilka osiedli, w ramach promocji pod tytułem „Francuska wiosna”, postanowiła skusić klientów nowym samochodem. Reguły akcji promocyjnej przewidują, że każdy, kto do 30 czerwca kupi mieszkanie w jednej z inwestycji tego dewelopera, dostanie peugeota 107.
– Promocja obejmuje wszystkie sprzedawane obecnie mieszkania i domy we wszystkich inwestycjach: Villa Concorde, La Lumiere, Villa L’Azur, Mont Blanc i Le Village – informuje Jacek Pajewski, dyrektor marketingu i PR w firmie Bouygues Immobilier Polska. – Damy tyle samochodów, ile sprzedamy mieszkań – zapewnia. Jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta