Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Światowy rynek reklamy ma się gorzej

15 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Symbolicznego wzrostu wartości rynku reklamy światowej można się  spodziewać w przyszłym  roku.
źródło: Rzeczpospolita
Symbolicznego wzrostu wartości rynku reklamy światowej można się spodziewać w przyszłym roku.

Wydatki spadną w tym roku prawie o 7 proc. A w naszej części Europy reklama skurczy się nawet o 13 proc.

W Europie Centralnej i Wschodniej spadek wpływów z reklam będzie prawie dwukrotnie większy i jednocześnie najwyższy wśród wszystkich analizowanych w raporcie ZenithOptimedia Group regionów.

Globalne wpływy z reklam wyniosą w tym roku

453,25 mld dol., o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Analitycy ZenithOptimedia Group (ZOG) skorygowali w dół swoje prognozy z grudnia – wtedy szacowali, że w tym roku rynek reklamy na świecie będzie wart 490, 5 mld dol., zaledwie o 0,2 proc. mniej niż w

2008 roku. Jedynym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8293

Spis treści
Zamów abonament