Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Canal+ zapłaci za zły sposób informowania

20 sierpnia 2010 | Prawo | z.j.

O podwyżkach operator platformy cyfrowej powiadomił abonentów, zamieszczając informację w rozsyłanym klientom magazynie rozrywkowym, i to na dwóch ostatnich stronach gazetki. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał taki sposób informowania o zmianach za nieuczciwą praktykę rynkową i nałożył na spółkę ponad 3,5 mln zł kary. Zdaniem UOKiK konsument nie mógł się spodziewać, że na końcu gazetki znajdzie się informacja pozwalająca na odstąpienie od kontraktu. Zmiana ceny daje bowiem taką możliwość. Tym samym operator wprowadził w błąd swoich klientów. Decyzja nie jest prawomocna. Przedsiębiorca może się od niej odwołać do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Brak okładki

Wydanie: 8705

Spis treści
Zamów abonament