Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje wydają więcej na ramówki

20 sierpnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy TV. Rosnące wpływy z reklamy telewizyjnej pozwolą nadawcom zwiększać wydatki na programy.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy TV. Rosnące wpływy z reklamy telewizyjnej pozwolą nadawcom zwiększać wydatki na programy.

Rynek reklamy drgnął i nadawcy chętniej inwestują w ramówki. Analitycy spodziewają się dalszych, choć powolnych, zwyżek w produkcje telewizyjne

Jak zauważa Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities, TVN już podał, że wydatki na jesienną ramówkę były niewiele, ale większe niż rok wcześniej. – Rynek reklamy wciąż charakteryzuje się jednak niską przewidywalnością i choć sądzimy, że w 2011 roku będzie mocniejszy niż w tym, trudno powiedzieć, czy to pociągnie za sobą znacznie większe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8705

Spis treści
Zamów abonament