Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet motorem globalnego rynku gier wideo

20 sierpnia 2010 | Ekonomia | Dział Ekonomiczny
Rynek gier wideo. Największe wpływy branży  pochodzą z rejonu Azji  i Pacyfiku. Te rynki będą też w najbliższych latach  najszybciej się rozwijać. Wśród rodzajów gier najszybciej będą rosły wpływy z tych online.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek gier wideo. Największe wpływy branży pochodzą z rejonu Azji i Pacyfiku. Te rynki będą też w najbliższych latach najszybciej się rozwijać. Wśród rodzajów gier najszybciej będą rosły wpływy z tych online.

W ciągu najbliższych pięciu lat rynek gier wideo (liczony jako suma wydatków na gry i zamieszczanych w nich reklam, ale bez sprzętu do grania) będzie rósł średnio o 10,6 proc. rocznie

Dzięki temu szacowana w 2009 r. na 52,5 mld dol. branża ma być warta w 2014 r. aż 86,7 mld dol., o ponad 65 proc. więcej niż obecnie.

Gros rynku wciąż generują wpływy ze sprzedaży gier na konsole (w tym roku zapewnią ich ponad połowę). – Będą się pojawiały...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8705

Spis treści
Zamów abonament