Najdroższe słowa świata
Sławomir Mrożek zadebiutował jako copywriter. Dla reklamy tworzyli m.in. Osiecka i Kosiński
„Jutro to dziś, tyle że jutro” – twierdzi Sławomir Mrożek. Ten cytat znalazł się na billboardach zachwalających fundusz emerytalny PKO BP. I tak autor „Tanga” dołączył do grupy znakomitych polskich pisarzy, z których talentu skorzystała reklama.
– Wyboru hasła dokonał butik kreatywny Lemoniada, który odpowiada za całą koncepcję reklamy – mówi „Rz” Ewa Madej, dyrektor Biura Marketingu PKO BP Bankowy PTE. – Słowa Sławomira Mrożka znakomicie oddają istotę naszej propozycji. Chcemy przekonać ludzi, że przechodząc na emeryturę, nie muszą zrywać z dawnym stylem życia.
Czy pisarz od razu wyraził zgodę na wykorzystanie swoich słów? – Pan Sławomir nie znosi rozgłosu, a jego opinia o reklamie nie jest przesadnie wysoka – wyjaśnia Ewa Madej. – Nam się udało. Skontaktowałam się z Susaną Osorio-Mrożek, żoną pana Sławomira, i doszliśmy do porozumienia.
Warunki umowy to tajemnica, ale wiadomo, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta