iPad rozczarowuje wydawców prasy
Płatne magazyny przygotowane specjalnie na tablet Apple są za drogie, a prasa wciąż nie znalazła modelu biznesowego dla tabletów
iPad został – także przez „Rz” – uznany za jeden z biznesowych sukcesów 2010 roku. Mimo to dane zebrane przez monitorujące rynek prasy w USA Audit Bureau of Circulations mogą niepokoić wydawców. Sprzedaż magazynów przygotowanych specjalnie na urządzenie Apple po fali początkowego zainteresowania gwałtownie spada.
Najbardziej ucierpiał popularnonaukowy „Wired”. Pierwsze tabletowe wydanie magazynu, pełne wideo, multimediów i ekskluzywnych materiałów, ściągnęło w czerwcu ponad 100 tys. osób. iPad na rynku był trzy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta