Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Będzie mniej autopromocji w telewizji?

29 marca 2011 | Ekonomia | ML
UdziAł największych nadawców w widowni TV. Telewizje bronią autopromocji, bo to szansa na promocję ich produkcji oraz mniejszych stacji z tych samych grup telewizyjnych.
źródło: Rzeczpospolita
UdziAł największych nadawców w widowni TV. Telewizje bronią autopromocji, bo to szansa na promocję ich produkcji oraz mniejszych stacji z tych samych grup telewizyjnych.

Zła wiadomość dla TVN, Polsatu czy TVP. W nowelizowanej ustawie mediowej pozostały zapisy ograniczające autopromocję w telewizji

Sejm ugiął się pod argumentami branży internetowej i w przyjętej przez niższą izbę nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji nie ma na razie nowych obowiązków, jakie pierwotnie miały objąć firmy działające w sieci. Nie poskutkowały natomiast listy, jakie w sprawie tej samej nowelizacji wysłali do marszałka Senatu i premiera najwięksi prywatni nadawcy w Polsce: TVN, Polsat,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8889

Spis treści
Zamów abonament