Internet przyciąga do sklepów
Nawet dla osób niekupujących online coraz ważniejsze przy zakupach są informacje z sieci
W Polsce handel internetowy stanowi wciąż jedynie ok. 3 proc. sprzedaży detalicznej. Jednak tak naprawdę wpływ sieci na decyzje zakupowe jest w wielu branżach znacznie wyższy; w przypadku biletów lotniczych, turystyki czy niektórych kategorii sprzętu elektronicznego bezpośrednio decyduje o ponad 20 proc. sprzedaży. Dlatego Internet, nawet jeśli tylko pośrednio, staje się przyszłością dla całej branży handlowej.
Takie są wnioski z przeprowadzonych w maju badań na reprezentatywnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta