Polacy polubili kremy z apteki
W tym roku nasze wydatki na dermokosmetyki wzrosną o 6 proc., do niemal miliarda złotych
– Zwiększeniu sprzedaży dermokosmetyków sprzyja w tym roku duża liczba nowości w połączeniu ze zmasowanym uderzeniem kilku nowych graczy, w tym firm mniej dotychczas znanych w Polsce, ale znaczących w Europie. A polscy konsumenci chętnie testują nowe produkty; aż 16 proc. rynku kosmetyków w aptekach stanowią te wprowadzone w ciągu ostatniego roku – mówi Jacek Czarnocki, dyrektor działu Consumer Health w firmie badawczej IMS Health. Według jej prognoz sprzedaż dermokosmetyków wzrośnie w tym roku o 6 proc., do ponad 961 mln zł. To oznaczałoby spore przyspieszenie w porównaniu z 2010 r., gdy sprzedaż aptecznych kosmetyków zwiększyła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta