Operatorzy liczą na uczniów i studentów
Za sprawą Cyfrowego Polsatu batalia rozegra się między sieciami komórkowymi promującymi flagowy produkt – mobilny dostęp do Internetu
– Koniec III i koniec IV kwartału to najlepsze okresy na sprzedaż dostępu do Internetu. Wtedy intensyfikujemy nasze działania marketingowe i sprzedażowe – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik grupy Telekomunikacja Polska, do której należy sieć komórkowa Orange. W III kw. 2010 r. grupa zdobyła 33 tys. klientów mobilnego Internetu, o 36 proc. więcej niż w drugim.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że Polkomtel, operator sieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta