Walka o przesyłki z e-sklepów
Na doręczaniu paczek z towarami kupionymi w Internecie można zarobić rocznie nawet 2 mld zł
Zaostrza się walka firm kurierskich o klienta kupującego w Internecie. – E-commerce idzie naprzód w niesamowitym tempie. To wynik dynamicznego rozwoju technologii, ale też potrzeby cywilizacji, ponieważ klienci mają coraz mniej czasu. Nowoczesne rozwiązania zorientowane na indywidualnego odbiorcę są koniecznością – mówi Maciej Głowacki, dyrektor sprzedaży i marketingu DPD Polska, tłumacząc wprowadzenie nowej usługi iSMS dla klientów odbierających paczki.
Zostaną oni powiadomieni SMS o przesyłce i sami zdecydują, czy chcą odebrać ją tego dnia, czy wysyłając zwrotnego SMS, przełożą termin dostawy o dzień, dwa lub trzy (wpisując w treści odpowiednio 1, 2 lub...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta