Więcej chęci, możliwości i informacji
Przedsiębiorstwa a rynek Unii Europejskiej
Więcej chęci, możliwości i informacji
W jakim stopniu polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do jednolitego rynku Unii Europejskiej? W jaki sposób powinny imogą zwiększać swoją konkurencyjność, by zapewnić sobie szansę przeżycia w liberalnym otoczeniu gospodarczym. Coraz swobodniejszy przepływ kapitału, towarów, usług i pracowników jest już faktem.
Nie ma dobrej alternatywy do integracji z Unią Europejską -- mówiono zgodnie podczas dyskusji na ten temat w Klubie 500 Nowego Życia Gospodarczego z politykami, ekonomistami, przedstawicielami rządu i praktyki gospodarczej. Zasadnicze pytanie z tym związane nie brzmi więc: czy, ale kiedy ta integracja nastąpi. I w jaki sposób należy się do niej przygotowywać?
Jest to generalny problem dla przedsiębiorstw, które wraz z otwarciem gospodarki nieustannie narażone są na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta