Magazynki do dzienników
". .. Z kolorem przed telewizorem. .. "
Magazynki do dzienników
Andrzej Szafrański
Suplementy telewizyjne, które trafiły do gazet na fali dodatków powracających po czterdziestu latach standaryzacji prasy spowodowały ich. .. ponowną standaryzację. Stało się to za sprawą czterech wyspecjalizowanych wydawnictw, których wkładki telewizyjne zmonopolizowały rynek, opanowując niemal czterdzieści dzienników i ponad osiemdziesiąt tygodników lokalnych.
Dodatki jako doskonały oręż w walce z tanimi czasopismami kolorowymi godzą interes czytelnika chcącego za tę samą cenę otrzymać większą porcję bardziej urozmaiconego tematycznie materiału z dążeniami wydawcy pragnącego poszerzyć bazę czytelniczą i przyciągnąć więcej reklamodawców. Stały się one doskonałym narzędziem w walce ze stosunkowo tanimi kolorowymi czasopismami. Prawdziwym fenomenem wśród nich okazały się właśnie dodatki telewizyjne. Dziś własne suplementy telewizyjne redagują jedynie największe dzienniki oraz nieliczne gazety regionalne.
Standardowa różnorodność
Pojawienie się anten satelitarnych, wzbogacenie oferty TVP, powstanie stacji komercyjnych, a wreszcie uruchomienie umożliwiających odbiór kilkudziesięciu programów sieci kablowych, stworzyło zapotrzebowanie na czasopisma, które nie tylko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta