Więcej hipermarketów i tańszych sklepów
Grupa Metro
Więcej hipermarketów i tańszych sklepów
Zachęcona doświadczeniem Makro Cash & Carry, w którym posiada 40 proc. udziałów, szwajcarska grupa dystrybucji Metro chce zbudować w naszym kraju w najbliższych latach sieć 30 hipermarketów i 600 dyskontowych sklepów osiedlowych. Dzięki tej inwestycji, szacowanej na 700 mln USD (niezależnie od rozwoju sieci hurtowni Makro) , koncern chce osiągnąć dominującą pozycję we wszystkich segmentach polskiego rynku dystrybucji. Grupa Metro, której obroty przekroczyły w ub. r. 80 mld DEM, jest liderem na europejskim rynku dystrybucji i 3. co do wielkości koncernem tej branży na świecie.
Prace nad budową sieci hipermarketów Real, zwanych samoobsługowymi domami towarowymi, już się rozpoczęły. W przyszłym roku powstaną 4 tego typu placówki: w styczniu zostanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta