Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nietrafione kampanie w serwisach internetowych

15 listopada 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

W Polsce ponad połowa internautów (51 proc.) niechętnie podchodzi do wszelkich działań promujących marki w serwisach społecznościowych.

To główny wniosek z najnowszego raportu Digital Life przeprowadzonego przez instytut TNS wśród 72 tys. internautów w 60 krajach. Niechęć wynika przede wszystkim ze źle przygotowanych kampanii w takich serwisach, jak Facebook, Google+ czy YouTube.

– Na rynkach rozwiniętych taka niechęć jest jeszcze większa i dotyczy średnio 57 proc. konsumentów. W efekcie nieodpowiednio przygotowane strategie działań internetowych generują niezliczone ilości „cyfrowych śmieci", od pozbawionych przyjaciół profili na Facebooku, po blogi, których nikt nie czyta – konstatują autorzy raportu.

59 proc. internautów w Polsce przyznaje, że sami wpisują w sieci uwagi na temat firm i marek. – W rezultacie powstaje ogromny szum informacyjny, który zaśmieca cyfrowy świat i bardzo utrudnia dążenia marek do zostania dostrzeżonym przez konsumentów. Wszystko to sprawia, że dialog z konsumentem w wirtualnym świecie staje się dużym wyzwaniem – podaje TNS OBOP.

Wydanie: 9081

Wydanie: 9081

Spis treści
Zamów abonament