Fiata nie da się zrepolonizować
Co dziś łączy włoskiego Fiata z zagranicznymi bankami w Polsce? Kryzys, kryzys i jeszcze raz kryzys. Najgorsze jest jednak to, że konsekwencją tej największej zapaści naszych czasów będzie, niestety, wzmocnienie globalnych spółek matek naszym kosztem.
Bo włoski producent samochodów, mimo że jego polska fabryka ma najlepsze wskaźniki kosztowe, po raz kolejny wbrew ekonomicznym argumentom wybiera ręczne, polityczne sterowanie. Nie zainwestował w Tychach w linię produkcyjną nowej generacji pandy, bo wybrano włoskie Pomigliano D'Arco....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta