FoodCare wprowadzi na rynek lody Frugo
W 2012 roku przychody FoodCare mają zwiększyć się o 40 proc. i sięgną 650 mln zł
– Zakładamy, że dzięki linii produkcyjnej, którą uruchomimy w naszym zakładzie w Niepołomicach, sprzedaż napojów Frugo zwiększy się o co najmniej
30 proc. – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel grupy spożywczej FoodCare, która właścicielem znanej przed laty marki została w 2011 r. Inwestycja w niepołomickiej fabryce kosztowała niemal 30 mln zł.
– Nie chcemy firmować marką Frugo jedynie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta