Telewizyjna walka na gwiazdy coraz ostrzejsza
Mimo trudnej sytuacji na rynku największe stacje nie żałują pieniędzy na drogie programy rozrywkowe. Wiosną Polsat spróbuje odebrać widzów TVN
Takie programy, jak „Mam talent", „Must be the music – Tylko muzyka" czy „The Voice of Poland" – wciąż opłacają się stacjom mimo ogromnych inwestycji (koszt wyprodukowania odcinka to kilkaset tysięcy złotych, a w niektórych przypadkach – np. „X Factor" – nawet więcej niż 1 mln zł). W minionym sezonie jesiennym każdy odcinek lidera w tej kategorii – programu „Mam talent!" w TVN – oglądało 4,25 mln osób, a show zarobił cennikowo 75,7 mln zł...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta