Banki nie żałują na reklamę
Prawie 2 mld zł wydały instytucje finansowe na promocję swych produktów w ubiegłym roku
Wydatki na reklamę firm działających w branży finansowej wyniosły w ubiegłym roku 1,84 mld zł, o 23 proc. więcej niż rok wcześniej, wynika z danych firmy Kantar-Media (dawniej Expert Monitor) monitorującej polski rynek reklamy.
Podczas gdy większość instytucji finansowych cięła wydatki promocyjne, największa grupa w branży – banki – wydała na reklamę 1,29 mld zł, a więc o 40 proc. więcej niż w 2010 r..
Najwięcej przeznaczył PKO BP, ponad 137 mln zł. Największy polski bank był liderem branży również pod względem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta