Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki nie żałują na reklamę

24 stycznia 2012 | Ekonomia | Jan Morbiato
Główni reklamodawcy wydawali więcej
źródło: Rzeczpospolita
Główni reklamodawcy wydawali więcej

Prawie 2 mld zł wydały instytucje finansowe na promocję swych produktów w ubiegłym roku

Wy­dat­ki na re­kla­mę firm dzia­ła­ją­cych w branży fi­nan­so­wej wy­nio­sły w ubie­głym ro­ku 1,84 mld zł, o 23 proc. wię­cej niż rok wcze­śniej, wy­ni­ka z da­nych fir­my Kan­tar-Me­dia (daw­niej Expert Mo­ni­tor) mo­ni­to­ru­ją­cej pol­ski ry­nek re­kla­my.

Pod­czas gdy więk­szość in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych cię­ła wy­dat­ki promocyjne, naj­więk­sza gru­pa w branży – ban­ki – wy­da­ła na re­kla­mę 1,29 mld zł, a więc o 40 proc. wię­cej niż w 2010 r..

Naj­wię­cej prze­zna­czył PKO BP, po­nad 137 mln zł. Naj­więk­szy pol­ski bank był li­de­rem branży rów­nież pod wzglę­dem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9139

Wydanie: 9139

Spis treści
Zamów abonament