Gorsze prognozy dla reklamy
Nie tylko w Polsce prognozy dla reklamowego rynku są coraz słabsze – na świecie trwa obniżanie oczekiwań dotyczących wydatków na promocję
Po grudniowych obniżkach oczekiwań wśród dużych międzynarodowych firm mediowych i badawczych korektę przeprowadziło także WARC – Światowe Centrum Badań nad Reklamą.
Obecnie żadna z prognoz nie szacuje wzrostu światowego rynku reklamy o więcej niż 5,5 proc. WARC w swoich ostatnich podsumowaniach szacuje, że rynek może wzrosnąć co najwyżej o 5,4 proc. (w 2011 zwiększył się o 4,3 proc.), choć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta